Personel takibi için özellikle personelin giriş-çıkış verilerinin raporlanmasında, personelin tüm bilgileri hakkında takip edilmesi için oluşturulan personel takip yazılımı ile büyük kurum ve kuruluşlar oldukça faydalanmaktadır. Giriş ve çıkış için uygun olan duvara ya da bir turnike üzerine kurulan terminalin montajı ile çok kolay bir kurulum gerçekleşir.
Personel takip yazılımı nasıl çalışır?
Personel takip yazılım sistemi, personele verilen ve şirketin bir ambleminin bulunduğu kartta tüm bilgilerin işlenerek personelin işe giriş-çıkış saatlerinin kontrol edilmesi ve rapor edilmesi şeklinde çalışır. Personel, kendilerine verilen kartı işe her giriş çıkışta okutarak bilgilerinin ana kumanda merkezine gitmesine ve kayıt altına alınmasına yarar. Bu şekilde işe geç gelenler, fazla mesaiye kalanlar bu şekilde takip edilerek maaş bordrolarının hazırlanması daha da kolaylaşmaktadır.
Personel takip yazılımı nerelerde kullanılır?
Personel takip yazılımı hastanelerde, otellerde, devlet dairelerinde, giriş ve çıkışların önemli olduğu özel kurumlarda rahatlıkla kullanılabilir.
Siz de personel takip yazılımı sisteminden AGS Güvenlik garanti ve kalitesiyle yararlanmak isterseniz sitemiz üzerinden telefonlarımıza ulaşarak bizimle iletişime geçebilir ve hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz.